sunnuntai 11. elokuuta 2013

Mökkiloma+kaikkea muuta jännää!

Heips! Anteeksi kun en oo postaillu. Oon nauttinut kesälomasta ja nyt alkokin jo pari päivää sitten koulu! :)





 Vaihdoin Empulle(Emily) obitsun ja Hopelle peruukin :3
 Joo, älkää kysykö miks silla on mikun asu :D
 Ah, rakastan tätä kuvaa, vaikka se onkin ylivaloittunu ♥
 Öh...
 Kustomoin samana iltana mun MH.
 Rakastan tätä mekkoo ♥u♥
 Hope hyökkäys! 
Emily: Öö, Hope. Voisitko mennä pois?

 Kalju
 Siitä peruukista jäi takapiista ;) Sisäpiirinjuttuja ;D
Nyt matka alkaa mökille n.900km ajetaan! Jes
 Mun sipsit
 Mehu
 Ja koko laukku.
 Waaw, mun hysky* pehmo  *Kirjotetaanko noin?


 Haaa! Vihdoin sain tästä kuvan! Viimekesänä en katsos saanut ;)
 Nöf :3
 Näitä koriste siltoja oli paljon

 Tarkensi ikkunaa >:(


 Matkalla sato vähän välii

 Aaw ♥

Hope: Hei. On Tosi kivaa mennä Hanin mökille, mutta Emily ei päässyt mukaan. Mutta Eve tuli..Harmillista
 Hope: Eve tuutko sanomaan lukijoille hei? 
Eve: Joo!
 Eve: Moi vaan!

 Oli toooosiiii tylsää niin kuvasin kynsiini 8)



 Ei kannata ostaa, liian makeeta :p
 Matin ja Liisan asemalla oli tollanen juna.
 Mun pinkit, juu pinkit housut.

 Maisema muuttu jo lappimaisemmaks ♥
 Taas sataah...


 Moi
 Kuusamo 228 Oujeeeeeee!!!!!!!

 Nyt oltiin perillä Kuusamon keskustassa ja siellä oli tollanen :3
 Ja toinen
 Hope: Moi vaan. Nyt me ajetaan mökille.
 Hope: Hohoijaaah... Väsyttää.
 Hope: Moi
 Porooooojaaaa ♥

 Siellä näkyy kukkulan päällä Ruka.
 Moi, me ollaan nyt jo nukuttu yks yö mökillä.

 Mökin pihaa.
 Käytiin Kitkajoella







 Ihana ♥
 Ajattele 2mielisesti 8)





 Siellä oli tosi paljon nättiä kiviä ;3



 Lävistetty :(



 Esittää puuta

 Pöllö
 Vaahtoavaa coca colaa. Olis tullu enemmän kuvii, mutta kameran akku loppu :(
 Rukalta



 Ostoksia


 Hope: Öö... Toi Hani käski tehdä jekun muille mökissä "asuville", joten tässä se on.
 Hope: Poron pipana karkkeja maahan ja katsotaan kuka luulee niitä aidoiksi.
 Hope: Pappi uskoi ;)
 Moi
 Viimeinen kuva mökiltä niitä oli paljon enemmän. Ja sitten kotiin :p
Hani: Emppuuuuuuuuuuuh! ♥ Rakas! Ollut kova okävä suo!!!
Emily: Moi sullekkin..

 Tällänen odotti takapihalla ♥
 Kuolen ylisöpöyteen

 Pystyyks Bloggerissa kääntää kuvii?





 Iskä teki mulle mökillä nukkekooltaan rakovalkean+minipolttopuita :3



 Olin parhaalla kaverillani ja Mansikka Marja stailas Hopen :D
 Trättätääääää! Kamuni(Mansikka Marjan) uusin nukke, Melissa. Malliltaan Pullip Romantic Alice. ♥






 Mitös?



 Leikkasin noi erilleen. Sormet siis.

 Hopelle sopii Emilyn peruukki ;)





No se oli sitten tässä.
Oon alkanu pelaa Mummolan koneella The Sims 3 pelii ja on toooosi hyvä. Voi tulla kuvia myöhemmin. (tai sitten teen Sims blogin, jos jaksan/osaan laitta kuviii :) 


Minun tekemä video 

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!