sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Empun talon esittely!!

Joo, mä nyt esittelen Emilian talon! Nauttikaa! Ja pahoittelen kuvien laatua, kuvasin illalla :) 

 h: Tässä on olohuone/Emilian huone.
 h: Tällänen pikku nurkkaus :3

 h: Hello Kittyjä ♥
 h: Olkkari kokonaan.
 h: Siirrytään kylpyhuoneeseen!




 h: Suihku ;3
 h: Talon avaimet. Noniin mennään keittiöön!
 h: Mitäs täältä löytyykään, Emppu kokkaamassa! Ihme -.-
 E: Moi mitä sä teet? 
h: Esittelen sun kotii. 
E: Oke...
 h: Ruokapöytä :3

 h: Mitä sä muuten kokkaat? 
E: Lettuja!! ♥♥
 h: Okei, mut nyt mun on siirrettävä sut! 
E: Häh? Miks? 
h: Mä otan kuvan keittiöstä.
 E: IRTI MUSTA SENKIN MUUMIPYLLY!!!
 E: Hmp.
 h: Tässä on keittiö, josta häädin Empun :)
 E: Mä oon vihanen sulle >.<



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!